RatingWidget

...ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ στη Σπάνια Μέλισσα!!! ...Στείλτε μας την Ερώτησή σας, το Άρθρο σας, το Βίντεο ή την Αγγελία σας και θα χαρούμε να τα δημοσιεύσουμε...
ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Ειρωνεία: Μελισσοκόμος, αλλεργικός στις μέλισσες; Ναι, είναι δυνατόν

Διατηρώ μελίσσια για 4 χρόνια τώρα. Μέχρι στιγμής διαχειρίζομαι 10-11 κυψέλες, μέσα σε κάποια γειτονιά στο Σικάγο. Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης με τη μελισσοκομία, έχω τσιμπηθεί περίπου μια ντουζίνα φορές. Κατά τα πρώτα δύο χρόνια, οι αντιδράσεις ήταν τοπικές με ερυθρότητα και κάποιο πρήξιμο. Προς το τέλος της μελισσοκομικής σεζόν του περασμένου έτους, σκέφτηκα πως οι αντιδράσεις μου στα τσιμπήματα της μέλισσας πιθανώς είχαν αρχίσει να επιδεινώνονται.

Κατά την δική μου άποψη ως τότε, συνέχιζαν να θεωρούνται τοπικές αντιδράσεις χωρίς ενδείξεις αλλεργίας. Για παράδειγμα, όταν έχω τσιμπηθεί στην άκρη του δακτύλου, ολόκληρο το χέρι μου πρήζεται και το πρήξιμο εκτείνεται μέχρι τη μέση του αντιβραχίονα μου. Ναι, αυτό θεωρείται μια φυσιολογική αντίδραση.

Αυτή την άνοιξη, έχω τσιμπηθεί 3 φορές. Η αντίδραση από το πρώτη μου τσίμπημα δεν ήταν κακή, αλλά μπορεί ήταν έτσι, επειδή είχαν περάσει επτά μήνες από το τελευταίο τσίμπημα μου, κάτι το οποίο μείωσε την αντίδραση. Στη συνέχεια, την περασμένη εβδομάδα μια μέλισσα πήγε κάτω από το μπουφάν μου και με τσίμπησε δύο φορές μέσα από το πουκάμισο. Κι αυτό επειδή δεν έχασε το κεντρί της στο πρώτο τσίμπημα, γιατί το κεντρί δεν είχε εισαχθεί πλήρως μέσα στο δέρμα μου. Το πρήξιμο ήταν ήπιο και ένιωθα μια χαρά, κάτι το οποίο είναι πολύ φυσιολογικό. Η φωτογραφία αυτή ήταν αμέσως μετά το τσίμπημα. Το κόκκινο σημάδι ήταν το δεύτερο τσίμπημα, το πρώτο ήταν ακριβώς από κάτω και ήταν πολύ μικρότερο. Δεν παρουσίασα καμία άλλη αντίδραση.


Λίγες ημέρες αργότερα, λέγοντας αυτή την ιστορία σε μερικούς φίλους στη δουλειά, μου μετέφεραν τις ανησυχίες τους, για το αν θα έπρεπε να συνεχίζω να ασχολούμαι με τις μέλισσες, αφού άκουσαν για τις αντιδράσεις μου στα τσιμπήματα. Μετά από περαιτέρω έρευνα βρήκα ότι μετά από ένα τσίμπημα, οι πιθανότητες μιας αναφυλακτικής αντίδρασης αυξάνουν σε μεγάλο βαθμό στο επόμενο τσίμπημα. Τρόμαξα αρκετά και ένιωσα πολύ λυπημένος.

Στο τέλος της περασμένης σεζόν, πήρα μια συνταγή για μια Anapen απλά για να υπάρχει, αλλά ποτέ δεν την αγόρασα. Τώρα όμως, αποφάσισα να την αγοράσω καθώς είναι δυνατό να αναπτύξω αλλεργική αντίδραση σε τσιμπήματα μέλισσας ανά πάσα στιγμή. Θα ήθελα να προσθέσω ότι φορώ πλήρη στολή, κουκούλες, μπουφάν, γάντια, γκέτες γύρω από τους αστραγάλους μου και όλοι πρέπει να κάνουν το ίδιο. Αλλά είναι αναπόφευκτο ότι θα τσιμπηθείτε ως μελισσοκόμος. Στην πραγματικότητα, δεν είχα ποτέ τσιμπηθεί την ώρα της επιθεώρησης, αλλά συνήθως φεύγοντας με τα πόδια από το μελισσοκομείο πηγαίνοντας να πάρω το αυτοκίνητό μου.

Μετά από αυτό το περιστατικό, έκανα ένα ραντεβού με έναν Αλλεργιολόγο/Ανοσολόγο ζητώντας. τη γνώμη του σχετικά με αυτό. Με βάση τις φωτογραφίες και την περιγραφή, μου εξήγησε ότι δεν ήμουν αλλεργικός, αλλά είναι δυνατή μια αλλεργία στο μέλλον. Όσοι είναι αλλεργικοί μπορεί να ξεκινήσουν ένα θεραπευτικό πρόγραμμα για τσιμπήματα μέλισσας, όπου λαμβάνουν αλλεργιογόνα κατά τη διάρκεια μιας χρονικής περιόδου (από 12 μήνες έως 5 έτη). Υπάρχει επίσης κάτι που ονομάζεται «γρήγορη ανοσολογία», η οποία επηρεάζει πιο γρήγορα, αλλά δεν διαρκεί για τόσο μεγάλο διάστημα, όσο η μακροχρόνια θεραπεία.

Μετάφραση:   www.spaniamelissa.gr
Επεξεργασίαwww.spaniamelissa.gr
Πηγή άρθρου www.thehivelife.com
Φωτό:  www.thehivelife.com