RatingWidget

...ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ στη Σπάνια Μέλισσα!!! ...Στείλτε μας την Ερώτησή σας, το Άρθρο σας, το Βίντεο ή την Αγγελία σας και θα χαρούμε να τα δημοσιεύσουμε...
ΑΡΧΙΚΗ

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Βασιλοτροφία. Μέθοδος Κώστα Παναγιωτίδη σε διώροφη κυψέλη

Μια εμπειρία του και ένα σημαντικό χειρισμό μαζί, μας μεταφέρει στο βίντεο που ακολουθεί, ο έμπειρος μελισσοκόμος Κώστας Παναγιωτίδης. Ο ίδιος γράφει: «Είναι γνωστό ότι η μελισσοκομία ασκείται με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους. Υπάρχουν οι βασικοί κανόνες και από εκεί και πέρα ο καθένας μας λειτουργεί ανάλογα με τις γνώσεις του. Φίλοι μου το βίντεο αυτό είναι παλιότερο, τη μέθοδο αυτή τη δουλεύω πολλά χρόνια, την έχω προσαρμόσει στο κλίμα και στις ανθοφορίες της περιοχής μου.

Είναι εξαιρετική, προσαρμόστε τη στην περιοχή σας. Φυσικά οι νεότεροι πρέπει να μη παραμελούν τους βασικούς κανόνες: Ανθοφορία, θερμοκρασία, πυκνότητα. Εμένα με βοηθά να έχω πολύ πυκνά μελίσσια στο μέλι αλλά και στη παραγωγή βασιλικού πολτού. Στα διώροφα την άνοιξη. Δίχως τάισμα για να τρυγώ και το μέλι τους. Παίρνεις λιγότερο βασιλικό πολτό, ποιοτικότερο, αλλά σε αποζημιώνει το μέλι με λιγότερο κόπο και έξοδα».
 
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βίντεο: 

 

Φωτό:  www.youtube.com/watch?v=gG8JrGmm24o
Video:  www.youtube.com/watch?v=gG8JrGmm24o