RatingWidget

...ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ στη Σπάνια Μέλισσα!!! ...Στείλτε μας την Ερώτησή σας, το Άρθρο σας, το Βίντεο ή την Αγγελία σας και θα χαρούμε να τα δημοσιεύσουμε...
ΑΡΧΙΚΗ

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Μια φορά κι έναν καιρό…ήταν η Beenotes

Και εκεί που λες, εμείς οι Έλληνες τίποτα πια δεν παρουσιάζουμε ως δική μας ιδέα βρε αδερφέ, ως κάτι που έχει μια αρχή, μέση και τέλος, εκεί εμφανίζεται αυτό το κάτι, που σχεδιάστηκε μέσα σε Ελληνικό μυαλό και γεννήθηκε με Ελληνική υποστήριξη. Φτάνει να ολοκληρωθεί για να υπάρχει ανάμεσα μας. Για εμάς. Για τους Έλληνες, αλλά και (λίγο με νοιάζει) για τους ξένους μελισσοκόμους.  Όταν ήρθε τότε η ειδοποίηση και ξεκίνησε η συμμετοχή μου στην εφαρμογή με το όνομα…Beenotes, είπα: Κάνεις λάθος τελικά. Είσαι καχύποπτος και αρνητικός. Νάτο!!! Επιτέλους ξεκίνησε.

Πρωτοποριακή εφαρμογή. Μοντέρνο πρόγραμμα. Και όσο εκείνο μεγάλωνε, το δούλευα κι εγώ από το δικό μου μελισσοκομείο, όχι επειδή δεν είχα δικές μου σημειώσεις και δικό μου πρόγραμμα που «έτρεχε» μια χαρά και χωρίς προβλήματα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Αλλά για να υποστηρίξω κι εγώ… τους Έλληνες. Την Ελληνική ιδέα και την Ελληνική πατέντα. Και έκανα διπλή δουλειά. Κουραστική. Και συνέχισα κι όταν ακόμη ανακοινώθηκε (εκ των υστέρων) πώς όποιος το δουλέψει σαν πρόγραμμα, θα πρέπει να πληρώνει κόμιστρο σε αυτούς που το λανσάρουν. Το παρέβλεψα κι αυτό… Είπαμε, γιατί ήθελα να το υποστηρίξω.

Και όλα καλά… Μέχρι την ημέρα που ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στα εισερχόμενα, μου έκοψε τα φτερά και με γύρισε πάλι πίσω. «Μια σειρά πρακτικών λόγων μας αναγκάζουν να διακόψουμε για κάποιο καιρό την περαιτέρω ανάπτυξη και υποστήριξη της εφαρμογής. Από 1η Δεκέμβρη η πρόσβαση στην εφαρμογή δε θα είναι δυνατή. Είμαστε πολύ κοντά σε ένα τελικό προϊόν και η συμβολή σας σε αυτό ήταν πολύ σημαντική. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ γι' αυτό…» κλπ κλπ «…Με εκτίμηση, η ομάδα της beenotes».

 

Ναι. Επέστρεψα σε εκείνη την καχυποψία και σε εκείνο τον αρνητισμό. Και άρχισα να λέω πάλι… για τίποτα δεν είμαστε ικανοί… Γιατί... να παραβλέψω την ανακοίνωση πως όσοι βοήθησαν στην εφαρμογή, θα έπαιρναν (λέει) κάποια «δώρα» από την εταιρεία. Να παραβλέψω πως το στερνό μήνυμα (το μήνυμα της αυλαίας του τέλους), μόνο ασάφεια και στο τέλος ένα τίποτα κρύβει. Δεν θα παραβλέψω όμως πως είναι πολύ ενοχλητικό τελικά, να σβήνω και να μουντζουρώνω τις σημειώσεις μου, επειδή έρχεται ο Μεσσίας με το όνομα…τάδε, αφού σε λίγο θα πρέπει να ξαναγυρίζω στο τεφτεράκι και τις σημειώσεις. Μπρος-πίσω που έλεγε και ο Πόποτας.

Διαλέγω λοιπόν….το τεφτεράκι!!! Αυτό θα το σβήνω και θα το αρχίζω...όποτε θέλω εγώ!!!

Κείμενο: www.spaniamelissa.gr
Φωτό:     www.beenotes.com