RatingWidget

...ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ στη Σπάνια Μέλισσα!!! ...Στείλτε μας την Ερώτησή σας, το Άρθρο σας, το Βίντεο ή την Αγγελία σας και θα χαρούμε να τα δημοσιεύσουμε...
ΑΡΧΙΚΗ

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Έξαρση των φαινομένων κλοπών. Ξυπνήστε!

Κάθε μέρα σχεδόν διαβάζω κι εγώ μαζί σας άρθρα που αφορούν θέματα μελισσοκομικά και όχι μόνο, από διάφορα ενημερωτικά Blogs. Αυτό που μου έχει κάνει όμως ιδιαίτερη εντύπωση είναι το Blog με τίτλο «Αρχείο Κλεμμένων Κυψελών» για το οποίο όπως θα έχετε προσέξει υπάρχει και σύνδεσμος από τη Σπάνια Μέλισσα που οδηγεί σε αυτό. Και μου έκανε εντύπωση η έξαρση των κλοπών το τελευταίο διάστημα. Κάτι για το οποίο δεν βλέπω να γράφεται τίποτα σε καμία ιστοσελίδα και σε κανένα Blog. Όχι το τελευταίο διάστημα τουλάχιστον. Και μου προξένησαν το ενδιαφέρον 3 πράγματα:

1.       Το γεγονός ότι οι κλοπές κυψελών και μελισσοσμηνών αυξήθηκαν κατακόρυφα τώρα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και μάλιστα από το νέο έτος και ύστερα πολλαπλασιάστηκαν.

2.           Ότι από την αναφορά κλοπής μίας και δύο, άντε και τριών  κυψελών που είχαμε συνήθως, το τελευταίο διάστημα έχουμε καταγραφές που ενημερώνουν για κλοπές των 12 και 40 και 70(!) κυψελών, πράγμα που δείχνει ότι το έγκλημα πλέον είναι καλά οργανωμένο.

3.  Η «άκρα του τάφου σιωπή» από τα μελισσοκομικά όργανα πανελλαδικώς. Αυτό που βλέπω και διαβάζω είναι μόνο φαγωμάρες και ίντριγκες και διαγραφές και κόντρα δηλώσεις εξουσίας… αλλά για τέτοια προβλήματα ΔΕΝ ασχολείται κανένας!!!


Και δυστυχώς υπάρχουν κρούσματα κλοπών, επειδή δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι επιτήδειοι που θέλουν να γίνουν ξαφνικά νοικοκυραίοι με τον κόπο, τον ιδρώτα και την περιουσία του άλλου.  Υπάρχουν σκατοχέρηδες  κλέφτες, που τολμούν να αγγίξουν και να μαγαρίσουν την ξένη περιουσία. Ελπίζω να ζω να δω μέτρα της πολιτείας για την καταστολή αυτού του φαινομένου και μέτρα και ανακοινώσεις των συλλόγων που μέχρι τώρα εμένα μου μοιάζουν με τεμπέληδες στα καφενεία… Ξυπνήστε!    

Πηγή άρθρου: www.spaniamelissa.gr